Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε δράση στο σχολείο μας στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης ανέλαβαν να παρουσιάσουν στους μαθητές των μικρότερων τάξεων το έργο και την προσφορά σπουδαίων γυναικών από τον χώρο των επιστημών και των τεχνών. Τα μικρότερα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν προσωπικότητες που με το έργο, το ταλέντο και την επιμονή τους άφησαν ανεξίτηλο αποτύπωμα στην ιστορία. Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα, ανέδειξαν τη σημασία της ισότητας, της προσπάθειας και της πίστης στα όνειρα, αποτελώντας οι ίδιοι πρότυπα συνεργασίας και δημιουργικότητας.
Η δράση αυτή είχε ως στόχο, αφενός, την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ισότητας των φύλων και σεβασμού της διαφορετικότητας και, αφετέρου, την ενίσχυση της διασύνδεσης μεταξύ των τάξεων και την καλλιέργεια πνεύματος ομαδικότητας και αλληλοσεβασμού. Στο ίδιο πλαίσιο η πρωτοβουλία αυτή ανέδειξε τη δύναμη της γνώσης και της εκπαίδευσης ως μέσο διαμόρφωσης ενεργών, ευαισθητοποιημένων και υπεύθυνων πολιτών. Το σχολείο μας συνεχίζει να προάγει αξίες που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας δίκαιης και ισότιμης κοινωνίας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν την προσπάθεια αυτή.