Με αφορμή την ενότητα του μαθήματος της Ιστορίας, οι μαθητές της Γ΄τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Οδύσσεια», εμπνευσμένη από τις διαχρονικές αξίες της πίστης, της εξυπνάδας, της αγάπης και της επιμονής στον στόχο.
Η παράσταση, βασισμένη στο αριστούργημα του Ομήρου, ταξίδεψε μικρούς και μεγάλους στον μαγικό κόσμο της ελληνικής μυθολογίας, μέσα από την κλασική ιστορία του Οδυσσέα.