Με καλοκαιρινή διάθεση και πολλά χαμόγελα ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στον κόσμο του καλοκαιριού. Μιλήσαμε για τον ήλιο, τη θάλασσα, την άμμο και τις καλοκαιρινές διακοπές.
Οι μαθητές του Παιδικού Σταθμού γνώρισαν τα καλοκαιρινά φρούτα, συζήτησαν για τρόπους προστασίας από τον ήλιο και μοιράστηκαν αγαπημένες εμπειρίες από τη παραλία.
Μέσα από κατασκευές, ζωγραφική και τραγούδια ανέπτυξαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, ενώ διασκέδασαν παρέα με τους φίλους τους. Το καλοκαίρι μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!